Žádost o storno objednávky/požadavku

Knihovník může provést:

  • storno požadavku (u konkrétní dožádané knihovny, tvz. malé storno)
  • storno objednávky (tzv. velké storno, kterým zároveň dojde ke stornu požadavku).

 

1) Storno objednávky/požadavku, která/ý je u dožádané knihovny ve stavu Nová/ý

V takovém případě se storno provede automaticky bez nutnosti potvrzení druhé strany, objednávka/požadavek přejde do stavu stornována.

Snímek obrazovky 2019-04-02 v 11.37.22.png

Snímek obrazovky 2019-04-02 v 11.38.41.png

 

2) Storno objednávky/požadavku ve stavu Ve zpracování

V takovém případě knihovník žádající knihovny musí počkat, zda dožádaná knihovna se stornem souhlasí.

Snímek obrazovky 2019-04-02 v 11.40.48.png

Snímek obrazovky 2019-04-02 v 11.40.58.png

V případě žádosti o storno požadavku dožádaná knihovna buď storno přijme, čímž požadavek na její straně končí, nebo zamítne, čímž pokračuje dál.

V případě přijetí storna požadavku dožádanou knihovnou je objednávka na straně žádající knihovny posunuta automaticky dál další knihovně v pořadí, případně knihovník zvolí novou dožádanou knihovnu manuálně.

V případě žádosti o storno objednávky dožádaná knihovna buď storno přijme, čímž celý proces na obou stranách končí, nebo zamítne a objednávka je dále vyřizována.

Snímek obrazovky 2019-04-02 v 11.42.30.png

Pokud žádost o storno objednávky zamítne, je na knihovníkovi žádající knihovny, jak se domluví se čtenářem, zda mu storno zamítne nebo přijme.