Reklamace objednávky
ZÍSKEJ umožňuje dva typy reklamací:
- zatím nedošlo (možnost této reklamace se zobrazuje po 6 dnech)
- došlo něco jiného.
V případě vyřízení objednávky na straně dožádané knihovny se žádající knihovně kromě možnosti připravit dokument pro čtenáře objeví i možnost reklamace.
Po podání reklamace se knihovníkovi zobrazí možnost reklamaci přijmout nebo zamítnout (ano, knihovník v současné chvíli musí reklamovat dvakrát, neboť v prvním případě supluje reklamaci čtenáře, druhé kliknutí je pak reakcí na čtenářovu reklamaci).
Pokud reklamaci přijme, reklamace je zaslána do dožádané knihovny, pokud odmítne, čtenář může reklamaci namítat u SC ZÍSKEJ.
V případě, že čtenář podá námitku proti neuznané reklamaci žádající knihovny, vidí knihovník toto:
Dožádaná knihovna buď reklamaci přijme, nebo odmítne. V případě odmítnutí může žádající knihovna podat námitku.
V případě podání reklamace je objednávka posunuta další knihovně v pořadí. Pro informace o jednotlivých objednávkách musí knihovník kliknout na danou záložku. Tam se mu zobrazí konkrétní změny u objednávky.
Záložky se vytváří, když je požadavek z nějakého důvodu dožádanou knihovnou zamítnut, když je požadavek stornován a je zaslán další knihovně v pořadí, případně když je podána reklamace.
V současné chvíli ZÍSKEJ funguje tak, že v případě zadání objednávky další knihovně v pořadí se knihovník nemůže vrátit k předchozí objednávce a reagovat na ni. Tento problém může nastat zejména u námitek neuznaných reklamací k SC ZÍSKEJ.