Zamítnutí objednávky
Objednávku může knihovník zamítnout tak, že klikne na žluté tlačítko zamítnout.
Důvodem zamítnutí může být dostupnost ve fondu nebo chybná citace.
Pokud je objednávka žádající knihovně dožádanou zamítnuta, požadavek je v případě zvolení automatické volby posunut další knihovně v pořadí.
Při zvolení manuálního výběru knihovny je objednávka knihovně vrácena a ta musí rozhodnout sama, jak dál postupovat.
Žádající knihovna vidí historii oslovených knihoven s důvodem zamítnutí v záložkách.
Pro informace o jednotlivých objednávkách musí knihovník kliknout na danou záložku. Tam se mu zobrazí konkrétní změny u objednávky.
Záložky se vytváří, když je požadavek z nějakého důvodu dožádanou knihovnou zamítnut, když je požadavek stornován a je zaslán další knihovně v pořadí, případně když je podána reklamace.
V současné chvíli ZÍSKEJ funguje tak, že v případě zadání objednávky další knihovně v pořadí se knihovník nemůže vrátit k předchozí objednávce a reagovat na ni. Tento problém může nastat zejména u námitek neuznaných reklamací k SC ZÍSKEJ.